Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

J'y suis jamais allé

Πίσω στο σπίτι κι ο ήλιος ακόμα δεν έδυσε, σαν να μην γύρισε η γη, κι ο χρόνος να σταμάτησε από την ώρα που έφυγα.

Κι η μορφή; Που να βρίσκεται; Το κάλεσμα της ήταν για μένα; ή μήπως δεν συνέβη ποτέ; Κάτι μέσα στο παραμύθι φαινόταν αληθινό. Ίσως πάλι να ήταν απλά η αύρα της θάλασσας που αποχαιρετούσε το φως. Τρελά νερά!!!!

Τρελαίνομαι κι εγώ μακριά σου. Ακόμα κι αν δεν υπάρχεις εγώ θα σε βρω. Η μέρα πλέον έσβησε, αλλά αλλάζω διάθεση. Σκοτάδι και απαισιοδοξία είναι άσχημος συνδυασμός. Γι’ αυτό φορώ τα καλά μου παίρνω ένα σακίδιο με νερό και λίγο φαγητό και ξεκινώ.




Song Two
Εκεί δεν έχω πάει ποτέ…εκεί έρχομαι τώρα!

2 σχόλια:

ci είπε...

Πολύ όμορφο, και οι φωτό ειδικά και το σύνολο.
(Ο Yann Tiersen είναι από τους ελάχιστους που ακούω πολύ και στο repeat και δεν βαριέμαι.)

Roadartist είπε...

"σαν να μην γύρισε η γη"

Το έχω αισθανθεί κ εγώ αυτό, ωραίες φωτο :))