Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2007

Titulos.Rain.Instrumental


Song Three

Ένας παράδεισος κοντά σου, μια κόλαση μακριά σου. Κινώ στεριά και θάλασσα να βρεθώ διπλά σου, και στον ουρανό καταλήγω. Όλα θολά είναι εκτός από ένα σημείο. Ένα κενό που πνίγεται στον καπνό. Κι από μέσα του ξεπετάγεται το πιο εκτυφλωτικό φως. Μήπως είσαι εσύ κάρδια μου;



Ότι προσπαθεί να σε καλύψει θα αποτύχει σύντομα. Πότε θα φτάσω εκεί; Όχι αργά… ότι και να ελπίζω μια σταγόνα με πιάνει από το χέρι, σύντομα μια ακόμα, κι άλλη μια. Μέχρι να κάνω πως ελευθερώνομαι με καλύπτουν χιλιάδες μικρές σταγόνες. Δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο. Ο ουρανός ανοίγει και η βροχή με παρασέρνει μαζί της. Ταχύτητες με ρίχνουν κάτω, γρήγορα και πιο γρήγορα. Η γη ανοίγει το στόμα της να με καταπιεί.



Μέχρι να γυρίσω να σε δω σε έχουν καταπιεί με την σειρά τους τα σύννεφα. Μια τελευταία προσπάθεια να με πιάσεις, μα το τελευταίο φως σου περνά λίγο διπλά μου. Τώρα βρισκόμαστε θαμμένοι καρδιά μου. Εσύ στην μια άκρη κι εγώ στην άλλη. Ανάμεσα μας ο ουρανός κι όλη η γη, κι όμως… εγώ νοιώθω την ανάσα σου διπλά μου! Έλα να με σώσεις…και θα κάνω το ίδιο.



Μην κλαις άλλο ουρανέ μου. Εγώ εκεί εσύ εδώ, ήλιος με βροχή, αέρας και νερό μαζί.

2 σχόλια:

unknown evening star είπε...

το δακρυ μου κόντεψε να σε πνίξει αγγελε μου, συγνωμη

θα προσπαθω να σου χαμογελώ συνέχεια να λάμπουνε τα μάτια σου

unknown evening star είπε...

Πάντως είπανε απο Δευτέρα πως θα φτιάξει ο καιρος...
Μπορεί και Κυριακη

Θα δεις